CES Innovation Awards to coroczny konkurs honorujący wybitne wzornictwo i inżynierię w produktach konsumenckich. Program wyróżnia najbardziej innowacyjne projekty w wielu kategoriach, które zmieniają nasze życie i jest przez największe światowe marki uznawany za najbardziej wpływowe wydarzenie technologiczne na świecie — poligon dla przełomowych technologii i globalnych innowatorów.
W tym roku wśród wyróżnionych znalazł się startup Breezm, oferujący w 100% niestandardowe okulary zoptymalizowane pod kątem twarzy każdego użytkownika. Ta najbardziej futurystyczna marka okularów na świecie reprezentuje rewolucję w optyce i trosce o naszą planetę. Projektanci i inżynierowie w Breezm uważają, że jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich, dlatego wykorzystując druk 3D, skanowanie 3D oraz cięcie laserowe oraz analizę danych opracowano innowacyjne okulary spełniające wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Zero waste
Prawie 50% okularów produkowanych na całym świecie nigdy nie trafia do rąk konsumentów i jest po prostu złomowana. Breezm oferując w pełni dopasowane do użytkownika okulary, chce ograniczyć wpływ produkcji na środowisko. Dzięki produktom na miarę wytwarzanym addytywnie można uniknąć nadprodukcji oraz marnotrawstwa materiałów, jak również późniejszego magazynowania oraz transportu.
Przy szybko zmieniających się trendach w modzie wyeliminowanie nadprodukcji pozwala firmom optycznym na zwiększenie konkurencyjności i bardziej zrównoważony rozwój, dlatego coraz więcej producentów w tej branży wybiera jako metodę wytwórczą druk 3D.