HP sponsorem tytularnym Ferrari w Formule 1

Globalna współpraca obejmuje zaangażowanie w innowacje oparte na wydajności, zaufanie, doskonałość i nową nazwę zespołu Scuderia Ferrari HP.

24 kwietnia 2024 r. Ferrari i HP Inc. ogłosiły historyczne, wieloletnie partnerstwo w zakresie tytułu. Łączące dwie najbardziej kultowe firmy na świecie partnerstwo charakteryzuje się wspólnym zaangażowaniem w rozwój zrównoważonych innowacji i przyspieszanie ich wdrożenia w zespole Scuderia Ferrari Formula 1, Scuderia Ferrari Esports i Akademii Kierowców Scuderia Ferrari.

Ponadto logo HP zadebiutuje na samochodach Ferrari w F1 przed Grand Prix Miami zaplanowanym na 3-5 maja, kiedy zespół rozpocznie rywalizację jako Scuderia Ferrari HP. Zespół Scuderia Ferrari Esports i samochód Scuderia Ferrari prowadzony przez Mayę Weug w całkowicie kobiecej serii F1 Academy zapoczątkowanej w 2023 r. również będą ścigać się z logo HP na pojazdach.

Previous slide
Next slide

Wsparcie dzięki technologii

W ramach partnerstwa integracja wysokowydajnych produktów i usług HP, w tym adaptacyjnych komputerów i urządzeń, technologii konferencyjnej i możliwości drukowania, umożliwi Scuderia Ferrari HP i innym zespołom wyścigowym Prancing Horse zwiększenie precyzji treningowej i optymalizację strategii na torze i poza nim.

Debiut w Grand Prix Miami

Przed Grand Prix Miami przedstawiciele obu organizacji będą obecni podczas prezentacji barw Scuderia Ferrari HP, które zadebiutują w wyjątkowej edycji zaprojektowanej specjalnie dla Miami. Obecni będą dyrektor generalny Ferrari, Benedetto Vigna, dyrektor zespołu Scuderia Ferrari HP Fred Vasseur, kierowcy zespołu Charles Leclerc i Carlos Sainz oraz dyrektor generalny HP, Enrique Lores.

„Nasz założyciel przekazał nam swoją nieustanną wolę postępu. Z tego wynika nasze dążenie do innowacji na drodze i na torze, a także nasze zaangażowanie w zrównoważoną przyszłość, od neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla po edukację młodszego pokolenia” – powiedział Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari.

„W HP wyznajemy te same wartości, które czynią nas idealnym partnerem. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia naszej współpracy i wspólnego stawienia czoła nowym możliwościom i wyzwaniom. Dzięki technologii, wydajności i wyjątkowemu kunsztowi implikującemu przyszłość, partnerstwo pomiędzy HP i Ferrari jest naturalnym rozwiązaniem” – powiedział Enrique Lores, dyrektor generalny HP Inc. „Obie marki opierają się na bogatej historii, która przetrwała próbę czasu. Dzięki tej wyjątkowej współpracy mamy także szansę dotrzeć do nowych odbiorców, pobudzić rozwój firmy i wywrzeć trwały wpływ na naszych wspólnych klientów i społeczności. Razem wykorzystamy globalną scenę wyścigów, aby przyspieszyć zrównoważone innowacje”.

Chcesz rozpocząć współpracę?

Wyceń zlecenie lub napisz do nas